A direkt-marketing tevékenység egyik formája, alapvetően telefonos megkeresést jelent élőszóban vagy automatizált (emberi beavatkozás nélküli) hívórendszer segítségével.
Két fajtája az élőbeszédes és az automatizált hívás, melyek közt a különbségtétel azért fontos, mert az elektronikus hírközlésről szóló törvény (Eht.) eltérő szabályozást fogalmaz meg a két kategóriára.
A telefonon történő megkeresés a legeredményesebb módja annak, hogy felkutassuk az Ön potenciális ügyfeleit és bizalmi kapcsolatot alakítsunk ki velük. Az ily módon történő kapcsolatfelvétel párbeszédet indukál, ahol kölcsönös információcsere érhető el. Ez a módszer interaktív, gyors és kifizetődő.
A kimenő hívásokra szakosodott operátoraink szakmailag felkészültek, és átfogó tapasztalattal rendelkeznek. Feladatuk, hogy ügyfeleink számára új értékesítési pontokat kutassanak fel, frissítsék az adatokat és tájékoztassák a fogyasztókat. Mindeközben lekövetik a postai és / vagy elektronikus úton kiküldött integrált kampányoknál alkalmazott ajánlatokat.
Fontos tudni, hogy minden együttműködés kezdetén, a kampány indulását megelőzően intenzív tervezés zajlik. Az Ön igényeinek megfelelően meghatározzuk a taktikai és stratégiai elvárásokat és közösen teszteljük operátoraink felkészültségét.
Ha Ön is szeretné tesztelni a mi felkészültségünket, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, chat-en, vagy írjon nekünk üzenetet.