Közösségi kampány

Minden jó kampány sorsa már a tervezésnél eldől. Mondják ezt mindig a nagy-nagy marketingesek, és mi is. Legyen szó Banner, Facebook, AdWords vagy bármilyen más kampányról, tervezd meg.

Mi a célja, hogyan akarod azt elérni, kb. mennyi pénzed van rá, hogy nézzen ki, mi legyen benne és stb-stb. Ezeket azért már legalább fejben összerakod, nem feltétlenül kell ezeket leírni. Csak legyen valami terv a fejedben, ne csak úgy céltalanul vágj bele.

Cél. Határozd meg, hogy mi a kampányod célja. El szeretnél adni vagyis bevételt szeretnél növelni? Csak feliratkozókat szeretnél gyűjteni? Csak a márkádat erősíteni? Csak a követőid számát növelni? Minden kampánynak van egy célja. Enélkül ne vágj bele.

Kinek akarsz hirdetni? Írd le, hogy ki a célcsoportod, hogyan tudod őket megszólítani, milyen hangnemet válassz, milyen képet használj, milyen problémájuk van?

Milyen csatornán éred el őket? Facebook? Egy Banner hirdetés egy tartalomszolgáltatónál? Vagy e-mail? Vagy ezek kombinációja? Keresd meg a legjobb helyet. Mennyi pénzt tudok rászánni? És mennyi plusz bevételre számítok? A kettő fedezi egymást?

Mit is adjak el neki? Milyen ajándékot vagy milyen pluszt tudok neki nyújtani?

Ha cégünket választod nem kell ezeken a kérdéseken törnöd a fejed, mi megtervezzük és véghez visszük kampányodat!